Остання редакція: 2018-01-25
Анотація
Візуальне сприйняття архітектури дорослими і дітьми докорінно відрізняється. При цьому архітектор, створюючи просторове середовище, близьке дитині за кольором, масштабом, формою, покликане втілити всі вимоги психологів і педагогів в галузі дитячого сприйняття. Це оточення повинно бути зрозумілим і цікавим дитині, нести в собі інформативні і естетичні властивості.
COMPLEX PRINCIPLES FORMING ARCHITECTURAL AND PLANNING SOLUTIONS OF PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
The visual perception of architecture by adults and children is fundamentally
different. At the same time, the architect, creating a spatial environment, close to the child in color, scale, form, designed to translate all the requirements of psychologists and educators in the field of child perception. This environment should be clear and interesting to the child, carry informative and aesthetic properties.Ключові слова
Посилання
1. Кадурина А.О. Принципы проектирования пространственнойсреды в интерьерах детских садов с учетом педагогических методик // Вісник ОДАБА: Зб. наук. пр. за ред. В.С. Дорофєєва. - Одеса: Зовнішрекламсервіс, 2004. - №13. – С.91-96.
2. Ковальський В.П., Лисій Г. І. Особливості планувальних рішень дитячих дошкільних закладів // Науково-технічний збірник №2-Вінниця 2016.-С.85-88.
3. Ковальський В.П., Лисій Г. І. Oсобливості створення ігрових майданчиків на тереторії дитячих дошкільних навчальних закладів//conferences.vntu.edu.ua
4. Ковальський В.П., Лисій Г. І. Формування архітектурного середовища дошкільних навчальних закладів//conferences.vntu.edu.ua.