Остання редакція: 2018-01-21
Анотація
Виконано порівняльну характеристику систем керування електроприводом тролейбуса на основі широтно-імпульсної модуляції вихідної напруги. Рекомендовано для розрахунку системи широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму вибирати метод розрахунку систем підпорядкованого регулювання виходячи з умов налаштування їх на модульний чи симетричний критерій оптимальності.
The comparative characteristic of control systems of the trolley electric drive on the basis of pulse-width modulation of the output voltage is fulfilled. It is recommended to calculate the system of pulse-width transformer - DC motor to choose the method of calculating the systems of subordinate regulation based on the conditions of their adjustment on the modular or symmetric criterion of optimality.
тролейбус; двигун постійного струму змішаного збудження; модальне керування; підпо- рядковане регулювання; метод розділення рухів; trolley bus; DC motor of mixed excitation; modal control; subordinated regulation; method of division of motions.
Ключові слова
Посилання
1. С. М. Пересада Порівняльне дослідження алгоритмів керування моментом асинхронного електропривода тролейбуса / С. М. Пересада, С. С. Димко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. Енергетика та електротехніка. – № 6. – 2011. – С. 134 – 137.
2. Далека В. Х. Енергозберігаючий тяговий електропривод міського електротранспорту / В. Х. Далека, О. В. Донець, М. І. Шпіка // КОмунальное хазяйство городов. Науково-технический сборник № 88. – 2009. – С. 236 – 242.