КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018)

Розмір шрифта: 
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМ КЕРУВАННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ ТРОЛЕЙБУСА НА ОСНОВІ ШИРОТНО-ІМПУЛЬСНОЇ МОДУЛЯЦІЇ ВИХІДНОЇ НАПРУГИ
Микола Миколайович Мошноріз, Сергій Васильович Бабій

Остання редакція: 2018-01-21

Анотація


Виконано порівняльну характеристику систем керування електроприводом тролейбуса на основі широтно-імпульсної модуляції вихідної напруги. Рекомендовано для розрахунку системи широтно-імпульсний перетворювач – двигун постійного струму вибирати метод розрахунку систем підпорядкованого регулювання виходячи з умов налаштування їх на модульний чи симетричний критерій оптимальності.

 

 

The comparative characteristic of control systems of the trolley electric drive on the basis of pulse-width modulation of the output voltage is fulfilled. It is recommended to calculate the system of pulse-width transformer - DC motor to choose the method of calculating the systems of subordinate regulation based on the conditions of their adjustment on the modular or symmetric criterion of optimality.

тролейбус; двигун постійного струму змішаного збудження; модальне керування; підпо- рядковане регулювання; метод розділення рухів; trolley bus; DC motor of mixed excitation; modal control; subordinated regulation; method of division of motions.


Ключові слова


тролейбус, двигун постійного струму змішаного збудження, модальне керування, підпорядковане регулювання, метод розділення рухів

Посилання


1. С. М. Пересада Порівняльне дослідження алгоритмів керування моментом асинхронного електропривода тролейбуса / С. М. Пересада, С. С. Димко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. Енергетика та електротехніка. – № 6. – 2011. – С. 134 – 137.

 

2. Далека В. Х. Енергозберігаючий тяговий електропривод міського електротранспорту / В. Х. Далека, О. В. Донець, М. І. Шпіка // КОмунальное хазяйство городов. Науково-технический сборник № 88. – 2009. – С. 236 – 242.


Повний текст: PDF