КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018)

Розмір шрифта: 
Покращення експлуатаційної надійності гальмівної системи автомобілів оптимізацією процесу її технічного обслуговування в умовах станції технічного обслуговування «прогрес-авто» м. Вінниця»
Віктор Вікторович Біліченко, Сергій Сергійович Коробов, С. В. Ратошнюк

Остання редакція: 2018-01-12

Анотація


Наведена характеристика та структура станції технічного обслуговування «Прогрес Авто» м. Вінниця». Представлені основні показники та специфіка сервісного обслуговування і ремонту автомобілів на підприємстві. Розроблено рівняння руху автомобіля, зміни кінематичного моменту, сили контактної взаємодії колеса з дорогою. Запропоновано та вдосконалено модель руху контактного еластичного елементу, модель гальмівної системи. Розрахована виробнича програма підприємства за класами автомобілів та розрахунок обсягів робіт на 2018 рік. Проведено розрахунок кількості виробничих робітників, робочих та допоміжних постів СТО. Розроблені карти на обслуговування гальмівної системи автомобілів ZAZ Lanos.

 

Abstract

The characteristics and structure of the "Progress Auto" maintenance station in Vinnytsia are presented. The main indicators and specifics of service and repair of cars at the enterprise are presented. The equation of the car movement, changes in the kinematic moment, and the force of the contact interaction of the wheel with the road are developed. The model of the motion of the contact elastic element, the model of the braking system is proposed and improved. The production program of the enterprise by the classes of cars is calculated and the volume of work for 2018 is calculated. The calculation of the number of production workers, workstations and auxiliary posts of service stations was carried out. Developed maps for maintenance of the brake system of cars ZAZ Lanos.


Ключові слова


експлуатаційна надійність; гальмівна система; оптимізація процесу; технічне обслуговування; Вінниця.

Повний текст: PDF