Трансформація системи освіти в умовах інформаційного суспільства
| Ценности и компетентности в образовании ХХІ века | |
| Юрій Олександрович Мєлков |
| Як покращити виклад логіки на філософських факультетах | |
| Ярослав Петік |
| АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ПРОЯВ ВЗАЄМНОЇ ПОВАГИ СТУДЕНТ-ВИКЛАДАЧ | |
| Юлія Володимирівна Малогулко, Катерина Олександрівна Повстянко, Максим Вікторович Затхей |
| METHODOLOGY OF MORAL PHILOSOPHY: CHALLENGES IN ACADEMIC SOCIETY | |
| Борис Іванович Остапенко |
| ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД | |
| Оксана Юріївна Чурсінова |
| Про парадигмальні засади реформи освіти в Україні | |
| Михайло Петрович Скалецький |
| ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТРАТЕГИИ В ДУХЕ «СOME ON!» | |
| А. И. Афанасьев, И. Л. Василенко |
| ҐЕНДЕРНА ОСВІТА: ПОСЛІДОВНИЙ ПОСТУП ДО СУСПІЛЬСТВА РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ | |
| І. О. Головашенко |
| ТРАНСВЕРСАЛЬНА САМІСТЬ В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ (ДО ОБҐРУНТУВАННЯ ТРАНСФОРМАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ) | |
| Л. С. Горбунова |
| РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ: СПРОБА СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ | |
| М. Д. Прищак |
| АКСІОЛОГІЧНІ ПЕРЕШКОДИ В ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УНІВЕРСИТЕТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ УКРАЇНИ | |
| Анатолій Іванович Теклюк |
Інновації в освіті ХХІ ст.
| ЮРИДИЧНА НАУКА ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ В АНТИКОРУПЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ІННОВАЦІЙНОГО КІБЕРКАПІТАЛУ УКРАЇНИ | |
| Петро Миколайович Лісовський |
| Дипломованість та освіченість в контексті консьюмеризму: українські реалії | |
| Віталій Юрійович Клименко |
| ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД | |
| І. Г. Герасимова, О. В. Зінько |
| ДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ | |
| О. Б. Залюбівська |
| ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД В ПРОФІЛАКТИЦІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ | |
| О. Д. Ліщун |
| «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», АБО «ВАВИЛОНСЬКА ВЕЖА». ХХІ СТОЛІТТЯ | |
| Л. О. Мазур |
| НЕПРЕХОДЯЩАЯ АКТУАЛЬНОСТЬ ФИЛОСОФСКИХ ДИСЦИПЛИН ДЛЯ ОБРАЗОВАНИЯ МАГИСТРАНТОВ И АСПИРАНТОВ | |
| Владимир Сазонович Ратников |
Інтеграція та диференціація в сучасному освітньому процесі
| РЕКОНСТРУКЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ «ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ» | |
| Олег Петрович Пунченко |
| Гуманітарний компонент освіти | |
| Віталій Іванович Гриб |
| Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений | |
| Василий Николаевич Пылыпив |
| Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання | |
| Віктор Леонтійович Петрушенко |
| Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація | |
| Оксана Петрівна Петрушенко |
| МАРГІНАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ ЯК СУЧАСНА ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО | |
| О. В. Гречановська |
| ПРИОРИТЕТНОСТЬ ОБРАЗОВАНИЯ И «ДУРНОЕ» УПРАВЛЕНИЕ (теория и практика, на примере Украины) | |
| Л. Н. Игнатов |
| РОЛЬ ФІЛОСОФІЇ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОГО ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ | |
| М. М. Кисельов |
| MŁODZIEŻ – SEKS – MORALNOŚĆ | |
| Julian Andrzej Kultys |
| ПРОБЛЕМА ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ В УКРАЇНСЬКІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
| О. В. Кушнір |
| ДО МЕТОДОЛОГІЇ ВИОКРЕМЛЕННЯ ІСТОРИЧНИХ ФОРМ ІДЕНТИЧНОСТІ | |
| Я. В. Любивий |
| INTEGRATIVE PROCESSES IN SCIENCE AND EDUCATION IN THE CONTEXT OF DEMARCATION OF KNOWLEDGE | |
| Bohdana Manchul, Ludmyla Podgorna |
| ФІЛОСОФІЯ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ: ПРОФЕСІЯ ЧИ ПОКЛИКАННЯ | |
| М. Т. Марчук |
| ЧИ ПОВИННА ФІЛОСОФІЯ ПРИСТОСОВУВАТИСЯ ДО ЗМІН У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ? | |
| М. І. Мельничук, М.-К. С. Павчук |
| ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «ФІЗИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ» У СОЦІОЛОГІЇ Т. ПАРСОНСА | |
| Р. В. Онуфрійчук |
| ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: ДИСКУРСНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ЗНАНИЙ | |
| Галина Паламарчук |
| УНІВЕРСИТЕТСЬКА НАУКА І КОГНІТИВНІ РОЗРИВИ | |
| С. М. Порев |
| ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ | |
| Ю. Г. Сабадош |
| РОЛЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
| Олена Михайлівна Слободянюк |
| ІНТЕРКУЛЬТУРНА ОСВІТА ТА ІДЕЯ ЄДНОСТІ ЛЮДСЬКОГО РОДУ В СУЧАСНОМУ МУЛЬТИЛІНГВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ | |
| Ол. В. Столяренко, Окс. В. Столяренко |
| LVIV-WARSAW SCHOOL AND THE VALUE OF LOGICAL AND ETHIC EDUCATION | |
| Аlicja Wrzosek |
| ІНТЕГРАТИВНІ ПРОЦЕСИ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ: ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ОБУМОВЛЕНОСТІ | |
| А. М. Яровий |
| ЗАСАДИ І ПРИНЦИПИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: КУРС НА ОСВІЧЕНІСТЬ | |
| І. В. Чорноморденко |
| ОСВІЧЕНА ЛЮДИНА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ? | |
| Д. І. Чорноморденко |
| ІНТЕГРАЦІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ МІЖПРЕДМЕТНИХ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ | |
| І. А. Акуленко, О. М. Коломієць |
| КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА ЛОГІКА ЯК ОСНОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ | |
| Л. С. Бондажевська |
Круглий стіл "Математика та філософія"
| МАТЕМАТИКА – ФІЛОСОФІЯ – МИСТЕЦТВО У СИНЕРГІЇ ТВОРЧОСТІ ЛЕОНА ХВІСТЕКА | |
| В. А. Личковах |
| КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ІКТ У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО | |
| В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник |
| ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КНИГИ О. КЕДРОВСЬКОГО «МЕТОДИ ПОБУДОВИ ТЕОРЕТИЧНИХ СИСТЕМ ЗНАННЯ. ДІАЛОГ ФІЛОСОФА І МАТЕМАТИКА» | |
| Світлана Повторева, Ірина Старовойтова |
| К ИНТЕРПРЕТАЦИИ КВАНТОВОЙ МЕХАНИКИ | |
| А. В. Тягло |
© РВВ ВНТУ 2020-2025
