Остання редакція: 2025-02-04
Анотація
У статті досліджено напрями співпраці підприємницьких структур із закладами вищої освіти як чинника забезпечення конкурентоспроможності. Показано особливості партнерських відносин вітчизняних компаній із університетами.
Ключові слова
Посилання
1. Хоружа Л., Тадеуш О. Партнерство освіти та бізнесу: в пошуках нових форм взаємодії. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: педагогічні науки. 2020. Вип. № 1(62), С. 7–16. URL: http://npo.kubg.edu.ua/article/view/199935/200113 (дата звернення: 21.01.2025).
2. Бержанір А. Л. Інституційна підтримка соціальної відповідальності бізнесу як необхідна передумова його розвитку. Економіка. Фінанси. Право. 2017. № 1. С. 12–14. URL: https://surl.li/yjpnsc (дата звернення: 22.01.2025).
3. SoftServe. Співпраця з університетами. URL: https://career.softserveinc.com/uk-ua/university-cooperation (дата звернення: 24.01.2025).
4. GlobalLogic. GlobalLogic Education. URL: https://www.globallogic.com/ua/gl-education/(дата звернення: 25.01.2025).
5. Безвух С. В., Стопчак А. Ю. Соціальне партнерство науки і бізнесу: форми взаємодії, проблеми і рекомендації щодо їх вирішення. Вісник Хмельницького національного університету. 2015. № 3(3). С. 7–14. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3%283%29__3 /(дата звернення: 25.01.2025).