Розмір шрифта:
ЕКОЛОГІЧНА СТІЙКІСТЬ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ: АНАЛІЗ ВПЛИВУ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ ЇЖІ НА РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Остання редакція: 2024-03-04
Анотація
Стаття розглядає вплив росту послуг доставки їжі на ресторанний бізнес та необхідність швидкого адаптування до вимог сталого розвитку і змін споживчих уподобань. Вона наголошує на важливості збалансування зручності для клієнтів та впливу на екологію, щоб забезпечити конкурентоспроможність і стійкість бізнесу в сучасному ринковому середовищі.
Ключові слова
ресторани; сталий розвиток; доставка їжі; екологія; адаптація; конкурентоспроможність.
Посилання
- Prasetyo, Y., Tanto, H., Mariyanto, M., Hanjaya, C., Young, M., Persada, S., Miraja, B., & Redi, A. (2021). Factors Affecting Customer Satisfaction and Loyalty in Online Food Delivery Service during the COVID-19 Pandemic: Its Relation with Open Innovation. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7, 76 - 76. https://doi.org/10.3390/joitmc7010076.
- See-Kwong, G., Soo-Ryue, N., Shiun-Yi, W., & Lily, C. (2017). Outsourcing to Online Food Delivery Services: Perspective of F&B Business Owners. The Journal of Internet Banking and Commerce, 22, 1-18.
- Suhartanto, D., Ali, M., Tan, K., Sjahroeddin, F., & Kusdibyo, L. (2018). Loyalty toward online food delivery service: the role of e-service quality and food quality. Journal of Foodservice Business Research, 22, 81 - 97. https://doi.org/10.1080/15378020.2018.1546076.
Повний текст:
PDF