КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2024)

Розмір шрифта: 
ВПЛИВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА ІМІДЖ І МАРКЕТИНГ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Юлія Андріївна Будна, Лілія Миколаївна Мельник, Ольга Володимирівна Янч

Остання редакція: 2024-03-01

Анотація


Визначено, що сталий розвиток стає ключовим елементом брендингу та маркетингу готелів, приваблюючи споживачів. Підкреслено впровадження екологічних практик, яке стає стратегічним кроком для підвищення конкурентоспроможності та забезпечення довгострокової стійкості готельного бізнесу.

Ключові слова


сталий розвиток; готельний бізнес; брендинг; маркетинг; екологічність; соціальна відповідальність.

Посилання


  1. Verma V., Chandra B. Sustainability and customers’ hotel choice behaviour: a choice-based conjoint analysis approach. Environment, Development and Sustainability. 2018. No. 20. P. 1347-1363. URL:  https://doi.org/10.1007/s10668-017-9944-6
  2. Ford C. Leadership in Energy and Environmental Design (LEED). The Bloomsbury Encyclopedia of Design. 2016. P. 317-317. URL:  https://doi.org/10.5040/9781472596161-BED-L023
  3. Chung K. Green marketing orientation: achieving sustainable development in green hotel management. Journal of Hospitality Marketing & Management2020. No. 29. P. 722-738. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2020.1693471.
  4. Andrushkiv B., Melnyk L., Sorokivska O., Palianytsia V., Sherstiuk R. Prospects for implementation of corporate environmental responsibility concept: the EU experience for Ukraine (2020). Independent Journal of Management & Production. Vol 11, No8. P. 600-614.

Повний текст: PDF