КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2024)

Розмір шрифта: 
ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ: КЛАСИЧНІ ТЕОРІЇ ТА СУЧАСНІ ПРАКТИКИ
Любов Сергіївна Філатова, Христина Віталіїївна Антоновська

Остання редакція: 2024-03-01

Анотація


Здійснено описовий характер класичних теорій та моделей опису споживчої поведінки. Розглянуто нейромаркетинг як один із сучасних інструментів дослідження поведінки споживача.


Ключові слова


споживча поведінка; концепції: «homo economicus», «homo psychologicus»; моделі: економічна, психологічна, соціологічна, економіко-поведінкова, «чорний ящик»; нейромаркетинг.

Посилання


  1. Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Поведінка споживача: навч. посібник [Електронний ресурс]. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с.
  2. Burkitt l. Neuromarketing: companies use neuroscience for consumer insights. Forbes. Url: https://www.forbes.com/forbes/2009/1116/marketing-hyundai-neurofocus-brain-waves-battle-for-the-brain.html?sh=43be2b4117bb.
  3. Apple vs. Samsung: a neuroscientific fmri study – aerobe. Aerobe. Url: https://aerobe.com/apple-vs-samsung-a-neuroscientific-fmri-study/.

Повний текст: PDF