Розмір шрифта:
ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ: КЛАСИЧНІ ТЕОРІЇ ТА СУЧАСНІ ПРАКТИКИ
Остання редакція: 2024-03-01
Анотація
Здійснено описовий характер класичних теорій та моделей опису споживчої поведінки. Розглянуто нейромаркетинг як один із сучасних інструментів дослідження поведінки споживача.
Ключові слова
споживча поведінка; концепції: «homo economicus», «homo psychologicus»; моделі: економічна, психологічна, соціологічна, економіко-поведінкова, «чорний ящик»; нейромаркетинг.
Посилання
- Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Поведінка споживача: навч. посібник [Електронний ресурс]. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с.
- Burkitt l. Neuromarketing: companies use neuroscience for consumer insights. Forbes. Url: https://www.forbes.com/forbes/2009/1116/marketing-hyundai-neurofocus-brain-waves-battle-for-the-brain.html?sh=43be2b4117bb.
- Apple vs. Samsung: a neuroscientific fmri study – aerobe. Aerobe. Url: https://aerobe.com/apple-vs-samsung-a-neuroscientific-fmri-study/.
Повний текст:
PDF