Розмір шрифта:
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ
Остання редакція: 2024-02-22
Анотація
У статті порушено низку проблем щодо оптимального формування маркетингової політики підприємства в умовах трансформаційної економіки, обґрунтовано економічний зміст дефініції «маркетингова політика» та доведено необхідність впровадження маркетингового стилю управління підприємством.
Ключові слова
маркетинг; маркетингова політика; маркетингова інформація; план маркетингу; стратегія маркетингу; маркетинговий стиль управління.
Посилання
- Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
- Турченюк М. О., Швець М. Д. Маркетинг: підручник. К.: Знання, 2011. 318 с.
- Маркетинг : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. 180 с.
- Старостіна А. О., Гончарова Н. П., Крикавський Є. В. Маркетинг: підручник. К.: Знання, 2009. 1070 с.
Повний текст:
PDF