КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2024)

Розмір шрифта: 
Використання інструментів Data Science при розробці маркетингової стратегії підприємства
Лілія Олександрівна Нікіфорова, Роман Васильович Горенко

Остання редакція: 2024-02-22

Анотація


В даній роботі було розглянуто використання інструментів Data Science  при розробці маркетингової стратегії підприємства. Розкрито необхідність використання інструментів Data Science в діяльності підприємства. Проаналізовано основні етапи розробки стратегії інтернет-маркетинг. Рекомендовано інструментарій для розробки стратегії інтернет-маркетингу з використанням Data Science.

 

Abstract. This paper considered the use of Data Science tools in the development of the company's marketing strategy. The need to use Data Science tools in the company's activities is revealed. The main stages of Internet marketing strategy development are analyzed. A toolkit for developing an Internet marketing strategy using Data Science is recommended.


Ключові слова


маркетинг; Data Science; підприємство; менеджмент; інструментарій; етапи; marketing; Data Science; enterprise; management; tools; stages

Посилання


  1. Нікіфорова Л.О., Осаволюк Д.П. Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)». Вінниця: ВНТУ. 11.05.2019 – 30.05.2019. URL:  https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2019/paper/view/6171 
  2. Hnot T., Nehrey M. Data Science Tools Application for Business Processes Modelling in Aviation. Cases on Modern Computer Systems in Aviation. 2019. P. 176–190.
  3. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2021. № 4(2). С. 64-74.

Повний текст: PDF