Розмір шрифта:
РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Остання редакція: 2023-02-14
Анотація
Досліджено суть та особливості маркетплейсів – як бізнес-моделі електронної торгівлі, охарактеризовано типи маркетплейсів та технічні новації
Ключові слова
електронна торгівля; бізнес-модель; маркетплейс; інтернет-магазин; цифрофізація економіки
Посилання
- Іваненко Л. Маркетплейси як об’єктивний наслідок розвитку електронної комерції. Економіка і організація управління. 2021. Вип. 4. С. 178-187
- Кавун-Мошковська О. , Котова М., Нечипорук А. Маркетплейси в Україні: 2022 рік. Товари і ринки. 2022. № 3. С. 19-36
- Чміль Г. Л. Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки. 2021. № 1. С. 391-405.
- Stephanie Chevalier. Global retail e-commerce sales 2014-2026 https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales(дата звернення: 13.02.23р.)
- The Best Global Online Marketplace https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-marketplace (дата звернення:13.02.2023).
Повний текст:
PDF