КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2023)

Розмір шрифта: 
РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Ольга Володимирівна Шимко

Остання редакція: 2023-02-14

Анотація


Досліджено суть та  особливості маркетплейсів – як бізнес-моделі електронної торгівлі, охарактеризовано типи маркетплейсів та технічні новації

Ключові слова


електронна торгівля; бізнес-модель; маркетплейс; інтернет-магазин; цифрофізація економіки

Посилання


  1. Іваненко Л.  Маркетплейси як об’єктивний наслідок розвитку електронної комерції. Економіка і організація управління. 2021. Вип. 4. С. 178-187
  2. Кавун-Мошковська О. , Котова М., Нечипорук А. Маркетплейси в Україні: 2022 рік. Товари і ринки. 2022. № 3. С. 19-36
  3. Чміль Г. Л. Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки. 2021. № 1. С. 391-405.
  4. Stephanie Chevalier.   Global retail e-commerce sales 2014-2026 https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales(дата звернення: 13.02.23р.)
  5. The Best Global Online Marketplace https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-marketplace (дата звернення:13.02.2023).

 


Повний текст: PDF