Остання редакція: 2023-02-12
Анотація
Устаттідослідженосутністьтавпливдіджиталізаціїнарозвитоктаформуваннякомунікаційної політикисучасного бізнесу. Окресленовідмінності досвідуобслуговування та клієнтськогодосвіду.Наведенінапрями, щосприятимутьформуваннюефективноїкомунікаціїсучасних підприємстввконтекстіцифровізаціїбізнес-процесів.
Ключові слова
Посилання
Kagermann,H(2014)ChangeThroughDigitization–ValueCreation in theAgeofIndustry4.0.Management of PermanentChange. DOI:10.1007/978-3-658-05014-6_2
GartnerGlossary.Digitalization.URL:https://www.gartner.com/en/information-technology/glossary/digitalization(дата звернення:02.02.2023)
State of the Connected Customer (2016). URL:https://www.salesforce.com/content/dam/web/en_us/www/images/form/pdf/socc-2016.pdf Accessed 18 Jan2023(дата звернення:20.01.2023).
Stattin,N(2022)32CustomerExperiencestatisticsYouNeedtoKnowFor2023.URL:https://www.superoffice.com/blog/customer-experience-statistics/(датазвернення: 25.01.2023)
Zendesk(2022)CXTrends2022:Improveyourbottomlinebyputtingcustomersatthetop.URL:
https://cx-trends-report-2022.zendesk.com/opportunity(датазвернення:28.01.2023)
Gilbert,N(2023)75BasicCRMSoftwareStatistics:2023DataAnalysis&MarketShare.URL:
https://financesonline.com/crm-software-statistics/(датазвернення:01.02.2023)