КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Христина Мегель, Наталія Ситник

Остання редакція: 2022-03-11

Анотація


Розглянуто поняття стратегічного управління та його особливості, визначено основні проблеми стратегічного управління у харчовій промисловості, розроблено рекомендації для менеджменту компанії щодо правильного та грамотного підходу до формування стратегічного управління в умовах невизначеності зовнішнього середовища.


Посилання


  1. Thompson A. A. Strategic Management : Concept and Cases, 4-th ed. University ofAlabama, Business Publication Inc., Plano, Texas. 1987.568 р

  2. Довгань Л.Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 440 с.

  3. Калиніченко Ю. Стратегічний розвиток підприємства: теоретичні та практичні аспекти. Галицький економічний вісник. 2010. №4 (29). С.106-115. URL:http://elartu.tntu.edu.ua

  4. Потриваєва Н.В. Система збалансованих показників як аналітичний засіб підвищення ефективності функціонування підприємств. Ефективна економіка. 2015. №15. С.16-20. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5092

  5. Чемерис Л.О., Артеменко Л.П. Стратегічне планування підприємств в умовах нестабільності. Актуальні проблеми економіки та управління. 2010. № 3. С. 44 – 47.URL: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2010_7.pdf


Повний текст: PDF