Остання редакція: 2022-02-23
Анотація
У статті проведено аналіз складових процесу комерціалізації наукових інновацій, показані шляхи та джерела їх фінансування на різних стадіях інноваційного процесу. Досліджено вплив конкурентного середовища а також шляхи збільшення прибутковості наукових інновацій за рахунок використання діаграми Ісікави в процесі оцінки факторів впливу.
Посилання
Косцик Р.С. Комерціалізація інноваційної продукції: сутність, значення та принципи здійснення / Р.С. Косцик // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – Видавництво Львівської політехніки, 2012. - Вип. № 727. – С. 320-329.
Кліпова О. І. Комерціалізація креативних іде як один із важелів формування конкурентних переваг підприємства / О. І. Кліпова // Європейські перспективи. - 2014. - № 8. - С. 44-47.
Груздова Т. В. Проблеми комерціалізації результатів науково-технічної діяльності та їх вплив на інноваційний розвиток промислових підприємств / Т. В. Груздова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3(2). - С. 59-62.
Яшкіна О.І. Маркетингові дослідження інновацій [електронний ресурс]: навч. посіб. / О.І. Яшкіна – О.: ОНПУ, 2018. – 102 с.
Котенко С. І. Проблеми оцінки конкурентоспроможності підприємств як індикатора стратегічного розвитку / С. І. Котенко, Г. О. Швіндіна // Проблеми економіки. - 2018. - № 3. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_3_15.
Ishikawa К. What is Total Quality Conrol The Japanese Way. Englewood Cliffs. - N 1 Prentice-Hall Inc. - 1985. - Vol. 6, 5, № 13. - p. 44-45.