Остання редакція: 2022-02-23
Анотація
Обґрунтовано розвиток сфери інформаційних технологій за рахунок збільшенняІнтернет-торгівлі в сукупному обсязі роздрібної торгівлі світу.Визначено диференціацію кількості інтернет-користувачів за регіонами світу та фактори зростання сфери Інтернет-торгівлі в провідних країнах. Проаналізовано структуру послуг за видами діяльності. Доведено пряму залежність ефективності сучасного виробництва та науково-технічного прогресу від загального рівня впровадження інформаційних технологій на ринку послуг.
Ключові слова
Посилання
1.Богашко О. Л. Глобальні тенденції розвитку міжнародної торгівлі та кон'юнктура світових ринків товарів та послуг.Актуальні питання економічних наук: VII Міжнар. наук.-практ. конф.12-13 червня 2015 р. Східноукраїнський інститут економіки та управління. м. Запоріжжя. ГО „СІЕУ”, 2015. Ч. 2. С. 126-128.
2.Мельничук О. Міжнародна торгівля послугами. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. № 4. С. 115-128
3. Ушакова Н.Г., Зарецька Л.М., Кулініч О.А., Ільченко М.О. Вплив цифрової економіки на розвиток економік світу та України. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. ХДУХТ. Вип. 1 (33). Харків. 2021. С. 104-118.
4. Т.В. Андросова, О.А. Кулініч, І.І. Помінова, Федоренко Н.М. Місце цифрової економіки в загальній системі сучасних господарських відносин. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. В.А. Гросул. – Харків: ХДУХТ, 2021. – Вип. 1 (33). – С. 118-132.
5. Андросова Т. , Кулініч О., Кобзєва К. Інноваційний розвиток та кадрове управління: матеріали ІІІ Міжнародного форуму науковців та дослідників «SCIENCE AND STUDY 2021», 1.10.2021 р., Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки «СПЕЙСТАЙМ», Київ, Україна. С. 199-204
6. Ільченко М.О., Зарецька Л.М., Кулініч О.А., Федоренко Н.М.Проблеми запровадження цифрової економіки та її вплив на розвиток зовнішньоекономічної діяльності підприємств України. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. Харків: ХДУХТ. 2021. Вип. 1 (33). С. 155-165.
7. Кулініч О.А. Онлайн-платформи як світові тренди розвитку. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: Міжнар. наук.-практ. конф., 18 травня 2021 р. Харків. ХДУХТ. 2021. Ч. 1. С. 152-154
8. Кулініч О.А. Дистанційне навчання та інформаційні технології в управлінні самостійною роботою здобувачів вищої освіти. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : Третя Міжнар. наук.-метод. конф., 27 травня 2021 р. Харків. ХДУХТ. 2021. С. 178-180