Остання редакція: 2022-02-23
Анотація
У статті розглянуто такий актуальний маркетинговий інструмент вивчення великих масивів даних як аналітика прогнозування. Також описані способи та моделі застосування даного інструменту на практиці, можливості використання big data для раціоналізації використання маркетингового бюджету компанії та отримання конкурентних переваг.
Ключові слова
Посилання
Shah, N. D., Steyerberg, E. W., & Kent, D. M. (2018). Big data and predictive analytics: recalibrating expectations. Jama, 320(1), 27-28.
Ратинский В. Діджиталізація у системі менеджменту якості. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Якість, стандартизація та метрологічне забезпечення», Харків - 25-26 січня 2022 року., С. 70-71
Шкор, О. Н., & Головач, А. И. (2021). Предсказательная аналитика в маркетинге. Big Data and Advanced Analytics, (7-2), 141-145.