Остання редакція: 2022-02-23
Анотація
У статті досліджено ціннісні пропозиції у готельно-ресторанному бізнесі та окреслено вплив на них COVID-19, визначено фактори впливу на зміну ціннісних пропозицій підприємств.
Ключові слова
Посилання
Програма сприяння теориторіальному співробітництву країн східного партнерства «Молдова-Україна» Common Space for Creative and Cultural Industries. https://www.ppv.net.ua/uploads/work_attachments/Business_Models_for_CCI_PPV_2018_UA.pdf
Россоха В.В., Череднікова Є.А. Маркетингові технології проектування продукту. Ефективна економіка. 2020. № 6. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.6.4
Остервальдер А., Пинье И., Бернард Г., Смит А. Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти / Переклад Р. Корнута. Наш формат, 2018. 324 с.
Смерічевський С.Ф., Клімова О.І. Business model canvas як універсальна концепція управління бізнесом компанії. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 9. С. 11–14.
Стратегії та технології інноваційного розвитку корпорацій : монографія / за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. О. М. Полінкевич. Луцьк : Вежа-Друк, 2018.416с.
Полінкевич О.М. Принципи соціально-компетентного управління підприємством. Економічний форум. 2018. № 1. С. 205–209.