Розмір шрифта:
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Остання редакція: 2022-02-22
Анотація
У роботі досліджено сутність стратегічного розвитку підприємства. Визначено відмінності у планах, програмах та стратегіях. Розглянуто найпоширеніші стратегії розвитку туристичних підприємств.
Ключові слова
стратегія; розвиток; туристичне підприємство; внутрішнє середовище; зовнішнє середовище.
Посилання
Бабушкін Н. І. Менеджмент туризму. Мінськ: Нове знання. 2010. 165 c.
Ансофф І. Стратегічне управління. М: Економіка. 1989. 519 c.
Галушка З.І. Стратегічний менеджмент. Чернівці : Рута. 2006. 376 c.
Повний текст:
PDF