КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Валерія Олександрівна Матвієнко, Наталія Вікторівна Погуда

Остання редакція: 2022-02-22

Анотація


У роботі досліджено сутність стратегічного розвитку підприємства. Визначено відмінності у планах, програмах та стратегіях. Розглянуто найпоширеніші стратегії розвитку туристичних підприємств.


Ключові слова


стратегія; розвиток; туристичне підприємство; внутрішнє середовище; зовнішнє середовище.

Посилання


  1. Бабушкін Н. І. Менеджмент туризму. Мінськ: Нове знання. 2010. 165 c.

  2. Ансофф І. Стратегічне управління. М: Економіка. 1989. 519 c.

  3. Галушка З.І. Стратегічний менеджмент. Чернівці : Рута. 2006. 376 c.


Повний текст: PDF