КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0
Тетяна Юріївна Коритько

Остання редакція: 2022-02-14

Анотація


У статті розглянуто сутність та фактори, які впливають на цифрову трансформацію промислових підприємств.


Ключові слова


цифровізація, трансформація, цифрові інновації, підприємство, фактори, Інтернет речей

Посилання


1 Коритько Т.Ю. Цифрова економіка та її вплив на конкурентоспроможність підприємства. Конкурентоспроможність підприємств у міжнародному цифровому просторі: монографія [за ред. Ареф'євої О.В.]. К.: ФОП Маслаков, 2019. 342/

2 Statista (2019). Retail e-commerce sales worldwide from 2014 to 2021 (in billion U.S. dollars), available on <https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales>

3 Dong J.Q. ,  Yang C.-H. Business value of bid data analytics: A systems-theoretic approach and empirical test Information and Management (2019), 10.1016/j.im.2018.11.001

4 Wedel M.,  Kannan P.K. Marketing analytics for data-rich environments Journal of Marketing, 80 (6) (2016), pp. 97-121

5 Iansiti M. ,  Lakhani K.R. Digital ubiquity: How connections, sensors, and data are revolutionizing business. Harvard Business Review, 92 (11) (2014), pp. 90-99

6 Kannan P.K. ,  Li H.A. Digital marketing: A framework, review and research agenda. International Journal of Research in Marketing, 34 (1) (2017), pp. 22-45

7 Verhoef P.C. ,  Stephen A.T. ,  Kannan P.K. ,  Luo X. ,  Abhishek V. ,  Andrews M.,   Zhang Y. Consumer connectivity in a complex technology-enabled, and mobile-oriented world with smart products Journal of Interactive Marketing, 40 (2017), pp. 1-8

8 S.F.M. Beckers, J. van Doorn, P.C. Verhoef Good, better, engaged? The effect of company-initiated customer engagement behavior on shareholder value Journal of the Academy of Marketing Science, 46 (3) (2018), pp. 366-383

9 D.L. Hoffman, T.P. Novak Consumer and object experience in the internet of things: An assemblage theory approach. Journal of Consumer Research, 44 (6) (2017), pp. 1178-1204

10 Korytko Т., Pіletska S. Innovative development of Ukraine in the conditions of digital economy. Digital economy and digital society: monograph. [Еdited by T. Nestorenko and M.Wiezbik-Stronska]. Higher Technical School Publishing House in Katowice, 2019. 341 р. - Pр. 301-310


Повний текст: PDF