КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2022)

Розмір шрифта: 
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ЗМІСТУ ТЕРМІНУ «АУТСОРСИНГ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ»
Станіслав Миколайович Назаренко, Петро Григорович Перерва

Остання редакція: 2022-02-11

Анотація


Проведено аналіз існуючих визначень терміну «Аутсорсинг цифрових послуг». Зроблено висновок про те, що в цей час немає єдиного, усталеного визначення, яке знайшло підтримку в більшості науковців та дослідників. Запропоновано до широкого вжитку наступне визначення цього поняття. Аутсорсинг – це залучення підприємством на умовах довгострокової угоди виробничих ресурсів інших підприємств з метою виконання непрофільних або неефективних для даного виробництва функцій (робіт, послуг).


Ключові слова


інформаційні послуги, цифрова економіка, аутсорсинг

Посилання


  1. Назаренко С.М., Перерва П.Г. Методичний підхід до оцінювання ефективності використання IT-аутсорсингу. Маркетинг і цифрові технології.  2021. Т.5, №3. С. 18-29.
  2. Назаренко С.М., Перерва П.Г. Дослідження методів визначення ефективності ІТ-аутсорсингу. Вісник НТУ «ХПІ» (економічні науки) : зб. наук. пр.  Харків : НТУ "ХПІ", 2021.  № 2.  С. 73-83.
  3. Товажнянский В.Л., Перерва П.Г., Кобелева Т.А., Гладенко  И.В. Мониторинг производственно-коммерческой деятельности промышленного предприятия // Вестник НТУ "ХПИ" : сб. науч. тр. Харьков: НТУ "ХПИ", 2009. №36-1. С. 12-22.
  4. Tkachova, N.P, Pererva P.G., Kobielieva, T. O. Investigation of the role of venture companies in the early stages of the product life cycle // Науковий вісник Полісся. 2017. № 2 (10), ч. 2. С. 144-149. doi.org/10.25140/2410-9576-2017-2-2(10)-144-149
  5. Перерва П.Г. Інформаційна діяльність підприємства: управлінська, цінова та маркетингова складові // Вісник НТ У «ХПІ»(екон. науки) : зб. наук. пр.  Х.: НТУ „ХПІ”. 2018. № 37(1313). С.  27-32 .
  6. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. 2021. Vol. 19, Iss. 1. P. 24-38. doi.org/10.21511/ppm.19(1).2021.03
  7. Pererva P.G., Kocziszky György, Szakaly D., Somosi Veres M. Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI», 2012. 668 p.
  8. Перерва П.Г. Управління маркетингом на машинобудівному підприємстві // Навч.посібник для інж.-техн.вузів.- Харків : «Основа», 1993.- 288с.
  9. Pererva P.G., Tkachev M.М., Kobielieva T.O. Evaluation of holder profits violation of their exclusive rights // Науковий вісник Полісся. 2016. № 4 (8), ч.2. С.240-246.

10. Грабченко А.И., Смоловик Р.Ф., Перерва П.Г. Основы маркетинга высоких технологий: Учебное пособие, Харьков: ХГПУ, 1999.- 242с.

11. Pеrеrvа P.G., Kосziszky G., Sоmоsi Vеrеs M., Kоbiеliеvа T.А. Compliance prоgrаm: [tutorial].– Khаrkоv-Miskоlс : LTD «Planeta-prynt», 2019. 689 p.

12. Гончарова Н.П., Перерва П.Г., Яковлев А.И. Маркетинг инновационного процесса. К.: ВИРА-Р, 1998.- 267с.

13. Перерва П.Г. Самомаркетинг менеджера и бизнесмена. Ростов н/Д: Феникс, 2003. 592 с.

14. Перерва П.Г. Комплаенс-программа промышленного предприятия: сущность и задачи // Вісник НТУ "ХПІ".  Харків : НТУ "ХПІ", 2017. № 24.  С. 153-158.

15.Старостіна А.О. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: підруч. К.: Знання, 2009. 1070 с.

 


Повний текст: PDF