Розмір шрифта:
СУТНІСТЬ ДИСТРИБУЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Остання редакція: 2021-03-02
Анотація
У статті розкрито сутність дефініції «дистрибуція», здійснений аналіз збутового ланцюга через поділ функцій дистрибуції на різних рівнях збутової мережі, розглянуто три основних типи дистрибутивної політики. Такий аналіз дозволяє виявити потенціал кожного з рівнів дистрибуції та сконцентрувати зусилля щодо його мобілізації.
Ключові слова
дистрибуція; дистрибуція в маркетингу; дистрибутор; мережа дистрибуції; дистрибуційна політика; інтенсивна дистрибуція; ексклюзивна дистрибуція; селективна дистрибуція.
Посилання
1. Моя освіта. Дистрибуція [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://moyaosvita.com.ua/marketing/distribuci
2. Сайт Соломон груп. Дистрибуция, или дистрибьюция [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://solomon-group.com/glossary/distribuciya
3. Сайт логістичної компанії AKPIC-Логістика. Дистрибуція як інструмент бізнесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://acris.com.ua/ua/stati/distributsiya-kak-instrument-biznesа
4. Чухрай Н. Інновації та логістика товарів / Н. Чухрай, Р. Патора. – Л. : НУ "Львівська політехніка", 2001. – 262 с.
Повний текст:
PDF