КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
СУТНІСТЬ ДИСТРИБУЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Анастасія Олександрівна Болвінова

Остання редакція: 2021-03-02

Анотація


У статті розкрито сутність дефініції «дистрибуція», здійснений аналіз збутового ланцюга через поділ функцій дистрибуції на різних рівнях збутової мережі, розглянуто три основних типи дистрибутивної політики. Такий аналіз дозволяє виявити потенціал кожного з рівнів дистрибуції та сконцентрувати зусилля щодо його мобілізації.

Ключові слова


дистрибуція; дистрибуція в маркетингу; дистрибутор; мережа дистрибуції; дистрибуційна політика; інтенсивна дистрибуція; ексклюзивна дистрибуція; селективна дистрибуція.

Посилання


1. Моя освіта. Дистрибуція [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://moyaosvita.com.ua/marketing/distribuci

2. Сайт Соломон груп. Дистрибуция, или дистрибьюция [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://solomon-group.com/glossary/distribuciya

3. Сайт логістичної компанії AKPIC-Логістика. Дистрибуція як інструмент бізнесу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://acris.com.ua/ua/stati/distributsiya-kak-instrument-biznesа

4. Чухрай Н. Інновації та логістика товарів / Н. Чухрай, Р. Патора. – Л. : НУ "Львівська політехніка", 2001. – 262 с.


Повний текст: PDF