Розмір шрифта:
НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ МЕРЕЖ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Остання редакція: 2021-03-01
Анотація
У роботі досліджено сучасні напрямки розвитку маркетингової діяльності сучасних підприємств роздрібної торгівлі. Окреслено інноваційні рішення та зазначено ефективний інструментарій для ефективного досягнення конкурентних переваг у сучасних споживачів.
Ключові слова
роздрібна торгівля; споживчий досвід; споживча цінність; діджиталізація; Інтернетпростір; персоналізація послуг.
Посилання
1. Світовий сектор роздрібної торгівлі Deloitte. URL: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/consumer-business/articles/global-powers-of-retailing.html
2. Жданкін Н.А. (2020). Як підприємству вижити в умовах пандемії. Менеджмент сьогодні. 2020. №3. С.170-179
3. Бабенко В., Синявська О. (2018). Аналіз сучасного стану розвитку електронної комерції ринок в Україні. Аудит технологій та виробничі резерви. URL: https://doi.org/10.15587/2312B8372.2018.146341
4. Бабенко В., Кульчик З., Перевосова І., Синявська О. та Давидова О. (2019). Фактори розвитку міжнародної електронної комерції в умовах глобалізації. SHS Web of Conferences, 65, с. 10B16. URL: https://doi.org/10.1051/shsconf/20196504016
Повний текст:
PDF