КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ МЕРЕЖ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Владислав Євгенович Болгов, Анастасія Віталіївна Гаврилюк

Остання редакція: 2021-03-01

Анотація


У роботі досліджено сучасні напрямки розвитку маркетингової діяльності сучасних підприємств роздрібної торгівлі. Окреслено інноваційні рішення та зазначено ефективний інструментарій для ефективного досягнення конкурентних переваг у сучасних споживачів.

Ключові слова


роздрібна торгівля; споживчий досвід; споживча цінність; діджиталізація; Інтернетпростір; персоналізація послуг.

Посилання


1. Світовий сектор роздрібної торгівлі Deloitte. URL: https://www2.deloitte.com/ua/uk/pages/consumer-business/articles/global-powers-of-retailing.html

2. Жданкін Н.А. (2020). Як підприємству вижити в умовах пандемії. Менеджмент сьогодні. 2020. №3. С.170-179

3. Бабенко В., Синявська О. (2018). Аналіз сучасного стану розвитку електронної комерції ринок в Україні. Аудит технологій та виробничі резерви. URL: https://doi.org/10.15587/2312B8372.2018.146341

4. Бабенко В., Кульчик З., Перевосова І., Синявська О. та Давидова О. (2019). Фактори розвитку міжнародної електронної комерції в умовах глобалізації. SHS Web of Conferences, 65, с. 10B16. URL: https://doi.org/10.1051/shsconf/20196504016


Повний текст: PDF