КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Дар'я Юріївна Мамотенко, Катерина Асадчих

Остання редакція: 2021-03-01

Анотація


У статті розглянуто інструменти маркетингу, що є доцільними для застосування в процесі реалізації стратегії розвитку закладів ресторанного господарства і сприятимуть забезпеченню стійкої конкурентної позиції на ринку.

Ключові слова


підприємства ресторанного господарства; конкурентоспроможність; маркетинг; інструменти маркетингу

Посилання


1. В Україні рекордними темпами зростає кількість ресторанів, якість їжі в яких краща за європейську. URL: https://nv.ua/ukr/style/food-drink/v-ukrajini-rekordnimi-tempami-zrostayekilkist-restoraniv-yakist-jizhi-v-yakih-krashcha-za-yevropeysku‑50007360.html (дата звернення: 25.02.2021).

2.  Ресторанний бізнес в Україні під час карантину: як втриматись на плаву у невеликому місті URL: https://rubryka.com/article/restoran-neggenshil-karantyn/ (дата звернення: 25.02.2021)

3. Саєнко М. Г . Стратегія підприємства. Тернопіль : Економічна думка, 2006. 413 c.

4. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии.  М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. 576 с.

5. Нечаюк Л.І., Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент : навчальний посібник / Л.І. Нечаюк, Н.О. Телеш.  К. : Центр навчальної літератури, 2003. 348 с.

6. Ресторанный бизнес: рынок в эпоху COVID. URL: http://bizrating.com.ua/20/articles/1328/index.html (дата звернення: 25.02.2021)


Повний текст: PDF