КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМАТІВ МАГАЗИНІВ У ПРОДУКТОВІЙ РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Анастасія Олегівна Гузенко

Остання редакція: 2021-02-27

Анотація


У статті досліджено питання трансформації ринку FMCG та розроблена класифікація форматів магазинів в продуктовій роздрібній торгівлі в умовах глобального конкурентного середовища.

Ключові слова


ритейл; формат магазину; ринок FMCG.

Посилання


1. Основные форматы розничной торговли (по данным Компаний «Colliers International Украина», «SMT Developments», «M+M Planet Retail») URL: https://commercialproperty.ua/kompaniiobekty/spravochnaya-informatsiya/osnovnye-formaty-roznichnoy-torgovli/

2. Формати роздрібної торгівлі. URL: https://planetretail.com.au/

3. Лиса С.С. Класифікація форматів та особливості розвитку роздрібної торгівлі України. «Глобальні та національні проблеми економіки» Випуск 15. 2017 с.254-258

4. Магазин без персоналу. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki


Повний текст: PDF