Розмір шрифта:
КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМАТІВ МАГАЗИНІВ У ПРОДУКТОВІЙ РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Остання редакція: 2021-02-27
Анотація
У статті досліджено питання трансформації ринку FMCG та розроблена класифікація форматів магазинів в продуктовій роздрібній торгівлі в умовах глобального конкурентного середовища.
Ключові слова
ритейл; формат магазину; ринок FMCG.
Посилання
1. Основные форматы розничной торговли (по данным Компаний «Colliers International Украина», «SMT Developments», «M+M Planet Retail») URL: https://commercialproperty.ua/kompaniiobekty/spravochnaya-informatsiya/osnovnye-formaty-roznichnoy-torgovli/
2. Формати роздрібної торгівлі. URL: https://planetretail.com.au/
3. Лиса С.С. Класифікація форматів та особливості розвитку роздрібної торгівлі України. «Глобальні та національні проблеми економіки» Випуск 15. 2017 с.254-258
4. Магазин без персоналу. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki
Повний текст:
PDF