КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТУ ТАРГЕТИНГУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ В ІНТЕРНЕТМЕРЕЖІ
Світлана Леонідівна Решміділова

Остання редакція: 2021-02-26

Анотація


У статті обґрунтовано необхідність використання таргетованої реклами для ефективного просування товарів в інтернет-мережі та показано можливість її налаштування у соціальних мережах.

Ключові слова


Інтернет-маркетинг; Інтернет-мережа; реклама; таргетована реклама; рекламні інструменти; просування; рекламні тизери.

Посилання


1. Характеристика таргетованої реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://journ.bsu.edu.ru/vkr/2017/lavrinenko.pdf

2. Основні види Інтернет-реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://seopult.ru/subscribe.html?id=133

3. Черненко О.Е. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання / О.Е. Черненко // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 4–11.


Повний текст: PDF