КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
Тарас Михайлович Кушнір

Остання редакція: 2021-02-21

Анотація


Еволюція сучасного маркетингу призвела до появи концепцій маркетингового управління, орієнтованих на формування довготермінових взаємовигідних відносин між учасниками ринку. Придатність концепції маркетингу відносин до взаємодії покупця та продавця стає все очевиднішою, крім того, така концепція придатна до побудови взаємовідносин і з іншими суб’єктами ринку.


Ключові слова


маркетинг відносин, традиційний маркетинг, маркетинг співпраці, виробник, споживач, посередник, постачальник

Посилання


  1. Гаєвська Є. Сутність маркетингу туристичних підприємств і етапи його розвитку. Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація і управління підприємствами (в туристичній сфері). 2007. №11. С.230-238. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/gajevska.htm.
  2. Шульгіна Л.М., Савченко Є.О. Маркетинг співпраці як інноваційна управлінська стратегія в агропромисловому комплексі. Ефективна економіка № 12, 2015. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4622.

Повний текст: PDF