Остання редакція: 2021-02-21
Анотація
Мета цього дослідження – охарактеризувати сутність креативного міста та навести успішні практики його формування у результаті ревіталізації здеградованих територій.
Ключові слова
Посилання
1. Landry C. The creative city: A toolkit for urban innovators. London: Earthscan, 2012. 352 p.
2. Florida R. The Rise of the Creative Class. New York: Basic Books, 2012. 512 p.
3. Heerlen Murals: summary of the good practice. URL: https://urbact.eu/sites/default/files/331_Herleen_Gpsummary.pdf. (дата звернення: 20.02.2021).
4. Street art murals for urban renewal. URL: https://urbact.eu/street-art-murals-urban-renewal. (дата звернення: 20.02.2021).
5. Warszawska Praga zmienia oblicze. URL: https://prch.org.pl/pl/baza-wiedzy/25-polska/235-raport-warszawska-praga-zmienia-oblicze-knight-frank. (дата звернення: 20.02.2021).