Розмір шрифта:
ІННОВАЦІЙНЕ КОМПЛЕКСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ
Остання редакція: 2021-02-05
Анотація
Досліджено основні інноваційні методи підвищення ефективності реклами та фактори, що впливають на її якість. Виявлено базові методики, що застосовуються для оцінювання рекламної діяльності на даний момент. Висвітлено аналіз оцінювання реклами як шлях до розуміння перспектив продукту на ринку.
Ключові слова
реклама, ефективність реклами, маркетинг, метод, тенденція, оцінювання
Посилання
- Zeff, R. And Aronson, B. (2001) Advertising on the Internet, 3rd edn. New York: John Wiley
- What Is Tracking Studies in Marketing? – https://smallbusiness.chron.com/basic-steps-marketing-research-process-30942.html.
- Економетричні методи економічного аналізу – http://www.ukr.vipreshebnik.ru/entsiklopediya/51-e/2197-ekonometrichni-metodi-ekonomichnogo-analizu.html.
- Фінансовий леверидж в управлінні структурою капіталу – http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3334.
Повний текст:
PDF