КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
ІННОВАЦІЙНЕ КОМПЛЕКСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ
Владислав Аудрісович Гірдвайніс, Віталій Володимирович Зянько

Остання редакція: 2021-02-05

Анотація


Досліджено основні інноваційні методи підвищення ефективності реклами та фактори, що впливають на її якість. Виявлено базові методики, що застосовуються для оцінювання рекламної діяльності на даний момент. Висвітлено аналіз оцінювання реклами як шлях до розуміння перспектив продукту на ринку.

Ключові слова


реклама, ефективність реклами, маркетинг, метод, тенденція, оцінювання

Посилання


  1. Zeff, R. And Aronson, B. (2001) Advertising on the Internet, 3rd edn. New York: John Wiley
  2. What Is Tracking Studies in Marketing? – https://smallbusiness.chron.com/basic-steps-marketing-research-process-30942.html.
  3. Економетричні методи економічного аналізу – http://www.ukr.vipreshebnik.ru/entsiklopediya/51-e/2197-ekonometrichni-metodi-ekonomichnogo-analizu.html.
  4. Фінансовий леверидж в управлінні структурою капіталу – http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3334.

Повний текст: PDF