Остання редакція: 2020-12-24
Анотація
Стаття присвячена висвітленню методів та напрямків стимулювання збуту, це дозволить забезпечити очікування вигоди або певні додаткові вигоди або стимулювання продажів в грошовому або натуральному вигляді. Також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглядається заходи, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства, а також види стимулювання збуту залежно від суб'єктів стимулювання.маркетинг, реклама, стимулювання збуту, покупці, продавці, торгівельні мережі
Ключові слова
Посилання
1. Бєлявцев М., Беспятая М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств. Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1. – С. 24–26.
2. Гулик Т.В.,Михеева А.М. Зниження собівартості продукції як чинник підвищення ефективності роботи підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету - №40/2019. С 69-74.
3. Кушнір Т.М. Впровадження концепції маркетингу відносин в систему закупівель підприємства на ринку товарів промислового призначення. Приазовський економічний вісник. 2019. Випуск 5(16). С. 165–169.