КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2021)

Розмір шрифта: 
СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ: МЕТОДИ ТА НАПРЯМКИ
Тетяна Володимирівна Гулик

Остання редакція: 2020-12-24

Анотація


Стаття присвячена висвітленню методів та напрямків стимулювання збуту, це дозволить забезпечити очікування вигоди або певні додаткові вигоди або стимулювання продажів в грошовому або натуральному вигляді. Також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглядається заходи, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства, а також види стимулювання збуту залежно від суб'єктів стимулювання.маркетинг, реклама, стимулювання збуту, покупці, продавці, торгівельні  мережі


Ключові слова


маркетинг; реклама; стимулювання збуту; покупці; продавці; торгівельні мережі

Посилання


1. Бєлявцев М., Беспятая М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств. Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1. – С. 24–26.

2. Гулик Т.В.,Михеева А.М. Зниження собівартості продукції як чинник підвищення ефективності роботи підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету - №40/2019. С 69-74.

3. Кушнір Т.М. Впровадження концепції маркетингу відносин в систему закупівель підприємства на ринку товарів промислового призначення. Приазовський економічний вісник. 2019. Випуск 5(16). С. 165–169.


Повний текст: PDF