Доповіді й автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Всі
Секція:
 

Секція менеджменту, маркетингу та економіки

ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ БІЗНЕСУ PDF
Наталія Волос
БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА PDF
Олена Миколаївна Косарук, Катерина Вишталюк

Секція фінансів та інноваційного менеджменту

СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАЛОГО ІННОВАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ PDF
Павло Євгенійович Верьовкін

Секція економіки підприємства та виробничого менеджменту

ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА: ФАКТОРИ, ЩО ЇЇ ФОРМУЮТЬ PDF
Оксана Олександрівна Адлер, Крістіна Юріївна Вишневська
РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ PDF
Ольга Георгіївна Ратушняк, Анастасія Василівна Василина


ЦЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ВИКОРИСТОВУЄ ВЛАСНУ СИСТЕМУ КЕРУВАННЯ І ПОДАННЯ ДОПОВІДЕЙ. ПЕРЕЙТИ НА САЙТ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Повернутися на Сайт конференцій ВНТУ