Доповіді й автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Всі
Секція:
 

Трансформація системи освіти в умовах інформаційного суспільства

Як покращити виклад логіки на філософських факультетах PDF
Ярослав Петік
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ПРОЯВ ВЗАЄМНОЇ ПОВАГИ СТУДЕНТ-ВИКЛАДАЧ PDF
Юлія Володимирівна Малогулко, Катерина Олександрівна Повстянко, Максим Вікторович Затхей
РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ: СПРОБА СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ PDF
М. Д. Прищак

Інтеграція та диференціація в сучасному освітньому процесі

РЕКОНСТРУКЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ «ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ» PDF
Олег Петрович Пунченко
Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений PDF
Василий Николаевич Пылыпив
Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання PDF
Віктор Леонтійович Петрушенко
Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація PDF
Оксана Петрівна Петрушенко
ЧИ ПОВИННА ФІЛОСОФІЯ ПРИСТОСОВУВАТИСЯ ДО ЗМІН У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ? PDF
М. І. Мельничук, М.-К. С. Павчук
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: ДИСКУРСНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ЗНАНИЙ PDF
Галина Паламарчук
УНІВЕРСИТЕТСЬКА НАУКА І КОГНІТИВНІ РОЗРИВИ PDF
С. М. Порев

Круглий стіл "Математика та філософія"

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КНИГИ О. КЕДРОВСЬКОГО «МЕТОДИ ПОБУДОВИ ТЕОРЕТИЧНИХ СИСТЕМ ЗНАННЯ. ДІАЛОГ ФІЛОСОФА І МАТЕМАТИКА» PDF
Світлана Повторева, Ірина Старовойтова


© ІРВЦ ВНТУ 2015–2021