Освіта та традиції Китаю в контексті процесів глобалізації.
Період дорослішання (студентський вік) як етап «зустрічі» та взаємопосилення самовизначення та суб’єктності особистості | |
Микола Дем`янович Прищак |
Особливості формування системи менеджменту умов праці | |
Олексій Олександрович Кобилянський, Микола Дем`янович Прищак |
До проблеми застосування кейс-методу у ЗВО | |
Оксана Броніславівна Залюбівська, Ірина Ігорівна Хазівалієва |
ВИЩА ОСВІТА: ВИКЛИКИ, СПРИЧИНЕНІ COVID-19 | |
Оксана Броніславівна Залюбівська, Павло Юрійович Вовчарук |
Психологічний вплив жанру фентезі на особистість | |
Анастасія Юріївна Монастирська |
ЧИ МОЖНА ГОВОРИТИ ПРО «ФІЛОСОФІЮ ПСАЛМІВ»? | |
Ельвіра Чухрай, Ростислав Стадник |
ПОРОДЖЕННЯ ЦІННОСТЕЙ І ЕНЕРГІЯ ЦІ: РОЗМАЇТТЯ ФОРМ ФІЛОСОФСЬКОГО РЕАЛІЗМУ | |
Ельвіра Чухрай |
ІЛЛЮЗІЯ ВИБОРУ: СТУДЕНТА, УНІВЕРСИТЕТУ. | |
Анатолій Іванович Теклюк |
Категоріальне мислення в китайській філософії | |
Ірина Олегівна Головашенко |
СЕРЦЕ ТА БУДДА: ФЕНОМЕН МАЦЗУ | |
Всеволод Григорович Кузнєцов |
Як створити та застосувати свій ментальний код аби убезпечити себе від руйнування ціннісної картини світу | |
Ірина Олегівна Головашенко, Богдан Олегович Конюшенко |
Мнемонічні особливості опанування ієрогліфічної писемності на початковому етапі вивчення китайської мови | |
Дмитро Хуанович Штофель, Вероніка Леонтіївна Матвійчук |
Моніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесності | |
Олена Михайлівна Слободянюк |
АГРЕСІЯ В СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ | |
Олена Володимирівна Гречановська, Тетяна Вікторівна Педоренко, Анатолій Володимирович Жарков |
СТИЛІ НАВЧАННЯ ДЕВІДА КОЛБА | |
Валерій Юрійович Старжинський |
Ч. ПІРС ТА СУЧАСНА МЕТОДОЛОГІЯ ГУМАНІТАРНОГО ПІЗНАННЯ | |
Володимир Сазонович Ратніков |
Специфіка космізму у Біблії | |
Всеволод Григорович Кузнєцов |
© ІРВЦ ВНТУ 2015–2021