Наука в ХХІ ст.: перспективи та загрози
ПРОБЛЕМА ПРОФЕССИОНАЛИЗМА В ТРАНСДИСЦИПЛИНАРНЫХ СТРАТЕГИЯХ | |
А. И. Афанасьев, И. Л. Василенко |
ОСОБЕННОСТИ ПОСТНЕКЛАССИЧЕСКОЙ НАУКИ | |
Вениамин Александрович Цикин |
Некласична раціональність і післялапласівський детермінізм | |
Зореслав Юрійович Макаров |
Гуманитарность - гуманистичность - человекомерность | |
Юрий Александрович Мелков |
Світогляд як результат взяємодії науки з іншими елементами духовного життя суспільства | |
Світлана Федорівна Шевчук |
Комбінаторика та розуміння як альтернативи сучасного пізнавального процес | |
Віктор Леонтійович Петрушенко |
Проблема техно-соціальної експертизи високих наукомістких технологій | |
Світлана Володимирівна Сумченко |
Освітня діяльність протестантських церков в Україні на початку ХХІ ст. | |
Ірина Олександрівна Бондар |
Метатеорія універсалізму в науці та культурі | |
Володимир Анатолійович Личковах |
Екологія людини в умовах інформаційного суспільства та новітніх технологій | |
Михайло Петрович Скалецький |
Формування та оцінювання наукових положень на основі протиставлення з аналогами | |
С. М. Порев |
Екологічна антропологія та соціальна екологія: інтегративні напрямки практичної реалізації філософських спеціалізацій | |
Ірина Володимирівна Голубович, Олена Сергіївна Петриковська, Фаріда Ахнявівна Тихомірова |
Картина світу в контексті глобалізації соціального простору | |
Богдан Володимирович Пешко |
Interdisciplinary Potential of Cognitive Science | |
Bohdana Manchul |
Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних | |
Роман Рошкулець |
Основні причини багатоманітності визначень техніки | |
О. Ф. Терешкун |
Взаємозв’язок науки і мистецтва: чи потрібне сучасному людству таке синтетичне знання? | |
І. О. Халай |
Соціоантропологічні маркери осмислення особи в філософії Ж. Марітена | |
Іван Цихуляк |
Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти | |
Олег Ігорович Хома |
Конструювання людського буття: межі допустимого | |
Анатолій Іванович Теклюк |
Суспільство знань
КОНЦЕПЦІЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ ОСВІТИ КАЗИМИРА ТВАРДОВСЬКОГО | |
Ольга Анатоліївна Гончаренко |
НАУКА МОДЫ 2? | |
Александр Владимирович Тягло |
Наука и университет в обществе знания | |
Михаил Михайлович Ведмедев |
ЕКОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС КОМУНІКАТИВНОЇ ПРАКТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ | |
Микола Дем'янович Прищак |
Системний підхід до менеджменту в теорії стилів менеджменту І. Адізеса | |
М. Д. Прищак, О. Й. Лесько |
«Суспільства знань» як етап еволюції техногенної цивілізації | |
Д. І. Бондаренко |
Суспільство знань та проблема духовності людини | |
Оксана Петрівна Петрушенко |
Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях | |
Оксана Василівна Столяренко, Олена Вікторіна Столяренко |
ЧТО МЕШАЕТ ФОРМИРОВАНИЮ ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ | |
В. С. Ратников, Н. А. Краснонос |
РОЗУМ І ВІРА: СУЧАСНІСТЬ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ІСТОРІЇ | |
Іван Дмитрович Загрійчук |
Проект «Цифровий світ. Збереження наукової спадщини Вінницького національного технічного університету» | |
Анатолій Іванович Власюк |
Медійно-експертні мережі як засіб просвітництва та маніпулювання | |
Микола Андрійович Ожеван |
Громадянська відповідальність як сутнісний аспект політичної культури | |
Микола Миколайович Бичков |
Інформатизація як чинник впровадження освітніх змін | |
Ірина Лазоревич |
Проблема сучасних міжконфесійних конфліктів в Україні: справжні причини та шляхи розв’язання | |
Андрій Писик |
Сучасна наука та освіта: актуальні виклики | |
Тетяна Радзиняк |
Сучасне мистецтво про тип школи як «генетичну матрицю» культури | |
Валентина Здоровенко, Віктор Здоровенко |
Філософія ґендеру в соціогуманітарному контексті | |
Ірина Олегівна Головашенко |
Значення сучасних англомовних дискусій щодо «сенсу в житті» для університетських філософських курсів | |
Е. І. Чухрай |
Сучасна освіта: проблеми та перспективи
Освіта і філософська культура: практика відчуження | |
Віталій Іванович Гриб |
Про реалізацію педагогічних умов формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів | |
Оксана Броніславівна Залюбівська |
Ноосферно-информационная парадигма образования – императив ХХІ века | |
О. П. Пунченко, Н. О Пунченко |
Формування методики викладання гри на акордеоні в Україні | |
Тетяна Іванівна Сідлецька |
Компетентнісна модель майбутнього вчителя інформатики | |
Анатолій Григорович Яровенко |
ПЕРЕМІЩЕНІ ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ – НОВИЙ ФЕНОМЕН В УКРАЇНСЬКІЙ ОСВІТІ | |
Роман Олександрович Додонов |
Мистецтво як засіб творення особистості студента при вивченні культурознавчих дисциплін | |
Олена Василівна Зінько, І. Г. Герасимова |
Проблемы образования в Украине и концепция их социально-экономического решения | |
А. Л. Слипич, В. Л. Чуйко, В. И. Атаманчук-Ангел |
Про деякі особливості реформування вітчизняної освіти | |
Микола Миколайович Кисельов |
Функціональна грамотність як вітальна потреба соціального простору ХХІ ст. | |
Наталія Євгеніївна Доній |
Впровадження сучасних інновацій у off–line освіті як системі і on–line освіті як мережі та їх роль у становленні нової парадигми освіти | |
Інна Василівна Книш |
Революція в освіті та інтенсифікація самосвідомості соціальних мереж | |
Ярослав Валерійович Любивий |
ОБРАЗОВАНИЕ – ОБРАЗОВАННОСТЬ - КУЛЬТУРА | |
Ирина Анатолиевна Донникова |
Актуальность ноосферных идей в современном образовании | |
Ольга Васильевна Цымбал |
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА | |
Олена Миколаївна Косарук |
Профіль компетенцій випускника-спеціаліста – як похідна якості профорієнтації протягом навчання у вузі | |
Олена Бурдейна |
РОЛЬ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНИХ ВНЗ | |
Олена Володимирівна Гречановська |
"Soft Skills” – вимога часу для випускників технічних спеціальностей | |
Костянтин Олегович Коваль |
O edukacji logicznej na kierunkach humanistycznych w Polsce | |
Hubert Bożek |
Проведення виробничої практики студентів 3-го курсу на навчальному віртуальному підприємстві ВНТУ | |
Л. В. Семенець, В. С. Бєлаш |
Раціональне та ірраціональне в українській освіті та європейський освітній процес | |
Людмила Олександрівна Лобик, Світлана Михайлівна Повторева |
Проблемы реформы философского образования на постсоветском пространстве (сравнительный анализ советской и немецкой систем образования) | |
Сергей Григорьевич Секундант |
Аксіологічний аспект ідентифікації української молоді в освітняному процесі | |
Ірина Іванівна Старовойтова |
Зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів: затрати і результати | |
Леонід Олексійович Мазур |
Статус гуманітарної освіти в епоху глобалізації | |
С. М. Рик |
© РВВ ВНТУ 2021-2024