КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
ІX Міжнародний з’їзд екологів

Розмір шрифта: 
ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ МІННОЇ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Дарина Бондарчук, Іван Дрогоман, Віталій Олива

Остання редакція: 2024-09-30

Анотація


Війна ставить перед суспільством ряд нових завдань, які потребують детального вивчення та невідкладного вирішення. Цей процес має бути забезпечений за допомогою кваліфікованих фахівців. Серед найбільш актуальних проблем сьогодення, які стоять на порядку денному: введення в навчальний процес уроків мінної безпеки. Це непросте завдання, що супроводжується низкою проблем. Серед основних викликів: необхідність в легкій та доступній формі розповісти про досить складне; підібрати цікаві форми донесення інформації для молодших школярів; необхідність залучення додаткових фахівців.

На сьогодні є достатньою кількість представників ДСНС, які можуть відвідати школу і розповісти Студентам про мінну безпеку. Такі заняття вже стали звичним явищем. Але, крім того, викладачі й самі мають використовувати цю тему в навчально-виховному процесі. Найперше, це стосується викладачів, які викладають основи безпеки людини. Тож це питання потребує детального вивчення, тому ми й піднімаємо його в своїй роботі.


Ключові слова


мінна безпека, техногенна безпека, основи безпеки людини, війна, студенти, ДСНС, безпека життєдіяльності

Повний текст: PDF