Розмір шрифта:
Гармонізація інформаційного суспільства в світлі демократичних освітніх концепцій
Остання редакція: 2016-11-15
Анотація
У статті висвітлюється питання впливу глобалізаційних процесів та інформаційних технологій на демократичні трансформації в галузі освіти. Розкривається сутність та актуальність демократизації освіти та гармонізації інформаційного суспільства.
Ключові слова
інформаційне суспільство; демократичні освітні концепції; науково-технічний прогрес; інформаційні технології; освітньо-педагогічні демократичні зміни.
Посилання
- Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації.-К.:ІЗМН.-1996.-232с.
- Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україн і/ А.Погрібний, А.Алексюк та ін.-К.:Школяр.-1997.-150с.
- Кремень В.Г. Поступ до нової філософії освіти / Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002.-Зб.наук.праць.-АПН України.-Ч.1.-Харків:»ОВС».-2002.-С. 9-23.
- Мадзігон В.М. Інформатизація в контексті і демократизації освіти в Україні / Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002.-Зб.наук.праць.-АПН України.-Ч.1.-Харків:»ОВС».-2002.-С. 23-27.
- Петрик О.І. Некоторые общедидактические вопросы использования информационной технологии в учебном процессе в школах ЧСФР // Использование информационной технологии в учебном процессе.-К.: Випол, 1990.-234с.
- Рубанець О.М. Інформаційне суспільство: від технологічної й комунікативної парадигми до соцієтальної // Практична філософія.-№3, 2003.-К.:ПАРАПАН.-С.28-34.Столяренко О. В. Виховання культури толерантних взаємин у студентської молоді : навчально-методичний посібник / О. В. Столяренко, О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 248 с.
- Столяренко О. В. Виховання культури толерантних взаємин у студентської молоді : навчально-методичний посібник / О. В. Столяренко, О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 248 с.
- Tetenbaum T.G., Milkee T.A. LOGO and teaching of problem solving a call for moratorium // Ed. Tech. 24 (№11); 1984.
- Hebenstreit Jacques. The use informations in education. Present situation, trend and perspectives // Division of structures, content, method and techniques of education. Unesco.Paris. Ed/86/WS/47.-Paris,Marth,1988.
Повний текст:
PDF