Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
| МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ПРОСВІТНИЦТВА В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ. | |
| Тетяна Іванівна Сідлецька, Олена Василівна Зінько |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
| ОБ`ЄКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ФАКТОР ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ВНТУ) | |
| Оксана Броніславівна Залюбівська, Олена Михайлівна Слободянюк |
| Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти | |
| Оксана Василівна Столяренко, Олена Вікторівна Столяренко |
Синергія в освітньо-науковому процесі
| “Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто? | |
| Петро Юрійович Саух |
Китайська освіта в сучасному світі
| АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ | |
| Тетяна Сомова |
© РВВ ВНТУ 2017–2026
