Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
| Справедливе розподілення благ в правовому суспільстві з точки зору економіки та філософської етики | |
| Ярослав Петік |
| КОНЦЕПЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН НА ДЕРЖАВУ ТА ПОЛІТИКУ | |
| Ольвія Володимирівна Павлей |
| СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ | |
| Микола Дем`янович Прищак |
| Допомога безхатченкам як один з напрямків волонтерської діяльності | |
| Діана Станілавівна Подолянчук |
| Комунікативний аспект неопрагматистської теорії Річарда Рорті | |
| Марія-Катерина Сергіївна Павчук |
| Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях COVID-19 | |
| Олег Петрович Пунченко |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
| СОФИСТЫ ВСЕ ЖЕ ПОБЕДИЛИ СОКРАТА! | |
| Віктор Леонтійович Петрушенко |
| Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету | |
| Сергій Миколайович Порев |
Синергія в освітньо-науковому процесі
| СТАТУС БІОЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІЧЕНОСТІ | |
| Оксана Петрівна Петрушенко |
Китайська освіта в сучасному світі
| ПРИНЦИП КОНФУЦІАНСЬКОЇ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВОЮ | |
| Олена Петрівна Поважук |
| Просвещенность и самосовершенствование в конфуцианстве | |
| Светлана Михайловна Повторева |
© РВВ ВНТУ 2017–2026
