Розмір шрифта:
ЗБІЛЬШЕННЯ ДАЛЬНОСТІ ТА ТРИВАЛОСТІ ПОЛЬОТУ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА ІЛ-76
Остання редакція: 2024-11-08
Анотація
при виконанні роботи було досліджено статистичні матеріали та зроблено аналіз бойових задач літаків подібного призначення та їх льотно-технічні характеристики. З метою обґрунтування можливості реалізації заданих тактико-технічних вимог, були зроблені розрахунки відносної маси планера, злітної маси та центрування літака. На підставі статистичних даних було визначено оптимальні параметри кінцевої аеродинамічної поверхні та розроблено її конструкції. Виконані необхідні розрахунки інженерно-штурманського розрахунку для підтвердження необхідності даної модифікації. Кінцеві аеродинамічні поверхні є одним із шляхів для підвищення дальності та тривалості польоту, не змінюючи суттєво конструкцію літака за рахунок зменшення індуктивного опору при перетіканні повітря на кінцях крила
Ключові слова
тактико-технічні вимоги, інженерно-штурманського розрахунки, кінцеві аеродинамічні поверхні, дальності та тривалості польоту
Посилання
1. Д.Г. Шарко «Конструкція та мійність літальних апаратів. Методика виконання проектувального розрахунку злітної маси та компонування ЛА. Навчально-методичний посібник» Харків 2011 112с.
2. О.Б. Котов, О.В.Патюков, В.А.Таврін, О.К. Шейгас «Інженерно-Штурманський Розрахунок пряма та обернена задачі» Харків 2014 301с.
3. Б.Н. Фролищев Патенто обладатель- Центральный аэрогидродинамический институт им.проф. Н.Е.Жуковского Москва 2009 221с.
Повний текст:
PDF