Остання редакція: 2024-10-31
Анотація
В даній тезі запропоновано один з варіантів покращення льотних ТТВ на літаку Су-27, а саме можливість створення моменту крену при керуванні літаком, за допомогою інтерцепторів які встановлені на нижній поверхні крила, і відхиляються на великих кутах атаки, коли обтікання крила відбувається з відривом потоку, яка дасть змогу забезпечення безпечних польотів та виконати вимоги до стандартів НАТО.
FEATURES OF USING THE SU-27 FIGHTER AIRCRAFT WITH IMPROVED FLIGHT TACTICAL AND TECHNICAL CHARACTERISTICS
Abstract. In this thesis, one of the options for improving flight TTV on the Su-27 aircraft is proposed, namely, the possibility of creating a roll moment when controlling the aircraft with the help of interceptors that are installed on the lower surface of the wing and are deflected at large angles of attack, when the flow around the wing occurswith a flow separation, which will make it possible to ensure safe flights and meet the requirements of NATO standards.Ключові слова
Посилання
1. Синюк О. Г. Літальні характеристики та маневрування літаків. – Харків: ХВВАІУ, 1989. – 150 с.
2. Кузнецов Ю. І. Динаміка польоту літаків. – Київ: Наукова думка, 1991. – 320 с.
3. Динаміка польоту літальних апаратів: навч. посібник / О. Г.
Войтенко, І. Б. Ковтонюк, В. М. Костенко та ін. - Х.: ХУ ПС, 2005. - 173 с.
4. Гончаренко Д. В. Теорія польоту та бойового застосування літаків. – Київ: ВПЦ "Політ", 1998. – 280 с.