КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021)

Розмір шрифта: 
ДО ВИБОРУ ТИПУ ДВИГУНА ПРИ МОДЕРНІЗАЦІЇЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОЛІСНОЇ ТЕХНІКИ
Володимир Прохорович Cахно, Олександр Вікторович Диких

Остання редакція: 2021-11-18

Анотація


При переобладанні спеціалізованої колісної техніки (СКТ) заміні підлягають, як правило, тільки двигуни базової машини. Розглянуті варіанти заміни двох бензинових двигунів ЗМЗ-4905 двома дизелями однакової потужності різних автомобілебудівних фірм. Пропонується заміна двох двигунів однакової потужності на два двигуни різної потужності з однаковими частотними параметрами як для потужності, так і крутного моменту – основного DEUTZ TCD 2013 L4 4V потужністю 161 кВт і додаткового двигуна DEUTZ D 914L3 потужністю 43 кВт. Сумарна потужність двох двигунів складе 204 кВт, тобто на 26 кВт менше за потужність двох двигунів Д245.30Е2, проте задані показники тягово-швидкісних властивостей забезпечуються

Ключові слова


спеціалізована колісна техніка, двигун, потужність, тягово-швидкісні властивості

Посилання


1. С.П. Мазін, Г.М. Маренко, А.Г. Скиба, В.М. Франков Пропозиції щодо вдосконалення конструкції бронетранспортерів Національної гвардії України/ Міжвузівський збірник "НАУКОВІ НОТАТКИ". Луцьк, 2017. Випуск № 60  (111). – С.156-160.

2. Літвінов О.В. Експериментальне оцінювання показників динаміки та опору руху спеціалізованої колісної техніки/Механіка та машинобудування, 2017, №1, с.278-288

3. Сахно В.П. До вибору типу двигуна при модернізації БТР-70 /В.П.Сахно, Д.М.Ященко, О.В.Диких, В.В.Стельмащук, В.П.Онищук//Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцький НТУ, 2020. - №2(15). – С.134-146.


Повний текст: PDF