Пленарне засідання
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
Тематичні напрями
- Знання: статус і моделі в умовах інформаційного суспільства
- Інтеграція і диференціація в сучасному науковому знанні і освіті
- Сучасні тенденції в філософії освіти
- Аксіологічні підстави і пріоритети сучасної освіти
- Безперервна освіта і «освіта для дорослих»
- Університетська автономія і освітні стандарти: протиріччя і доповнення
- Електронні інновації в науці та освіті
- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
Тематичні напрями
- Академічна доброчесність: українські та світові практики
- Освіта і ідеологія: ризики та загрози
- Університетська освіта: актуальність вчитися вчитися
- Університет - студент - роботодавець: проблема ефективної комунікації
- Сучасні проблеми гуманітарної освіти магістрантів і аспірантів
- Студентоцентризм освіти: підходи до трактування і реалізації
- Індивідуальна траєкторія освіти студентів в теорії і на практиці
- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Синергія в освітньо-науковому процесі
Тематичні напрями
- Синергія міждисциплінарних досліджень: міфи і реальність
- Інтегральні освітні програми: дилетантизм або дійсно інтеграція знань
- Дуальна освіта: світовий та український досвід
- Інтеграція в освіті і STEM-проекти: наскільки вони перспективні?
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Китайська освіта в сучасному світі
Тематичні напрями
- Ідеали освіченості в західній і східній культурі
- Філософські основи китайської системи освіти
- Сучасні інтерпретації ідейного спадку Конфуція
- Феномен Інституту Конфуція: завдання, можливості, результати
- Китайські університети: освітні та наукові практики
- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
© ІРВЦ ВНТУ 2015–2025