Остання редакція: 2024-03-19
Анотація
У роботі розглянуто проблем самостійності виконання письмових завдань студентами за умов доступності розвиненого штучного інтелекту, запропоновано зміни до постановки суті письмових завдань, які забезпечили б їх корисність і змусили б студента до самостійного виконання.
THE FATE OF WRITTEN PAPERS IN THE PHILOSOPHY COURSE IN THE TIME OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Abstract
The work examines the problems of independent performance of written tasks by students under the conditions of availability of advanced artificial intelligence, proposed changes to the formulation of the essence of written tasks that would ensure their usefulness and force the student to perform independentlyКлючові слова
Посилання
1. Савчук Т. 10 прикладів, як штучний інтелект може змінити ваш спосіб життя. URL :https://www.radiosvoboda.org/a/29015231.html
2. Стюарт Рассел, Пітер Норвіг. Штучний інтелект: сучасний підхід. К., 2021, 480 с.
3. Тагермак М. Життя 3.0. Доба штучного інтелекту. К. 2019, 432 с.
4. Кай-Фу Лі, Чень Цюфань. Штучний інтелект 2041:10 передбачень для майбутнього. К., 2022, 464 с.
5. Sutton A. Trevor. AI and the Discipline of Human Flourishing. URL : https://www.acton.org/religion-
liberty/volume-34-number-1/ai-and-discipline-human-flourishing?utm_term=artificial%20intelligence&utm_campaign=&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=9098040689&hsa_cam=21105034464&hsa_grp=165715983811&hsa_ad=694003522452&hsa_src=g&hsa_tgt=kwd-10592891&hsa_kw=artificial%20intelligence&hsa_mt=b&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oCdArMHRHAu5RdhKAStKlIsuXKkzRQj_CYmE96u1ntMtKGI8OOK4yBoCx2QQAvD_BwE